سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع ترالی بیمارستانی

انواع ترالی بیمارستانی

کاربرد انواع ترالی بیمارستانی عنوان مطلبی ست که برای شما علاقه مندان تهیه شده است.پس از آشنایی با ترالی بیمارستانی و انواع ترالی بیمارستانی حال نوبت به بررسی کاربرد انواع ترالی بیمارستانی رسیده است.البته همان طور که میدانید ترالی انواع گوناگون دارد و نه فقط برای بیمارستان ها که در هتل ها و ... مورد استفاده قرار میگیرد.ما در این مطلب به دنبال بررسی ترالی بیمارستانی و انواع آن و کاربرد انواع ترالی بیمارستانی هستیم.با ما همراه باشید تا علاوه بر یادآوری مختصری در مورد مطالب پیشین به کاربرد انواع ترالی بیمارستانی بپردازیم.

همان طور که میدانید امروزه برای سهلوت انجام امور و همچنین برای افزایش سرعت نیروی انسانی،وسایل مختلفی ابداع شده اند که در شرایط گوناگون می توانند به نیروی انسانی کمک رسانی کنند،گاهی این ابداعات و اختراعات می تواند مستقیما موجب نجات جان انسان ها شوند و گاهی تنها برای کمک به افرادی که برای سلامت جان انسان ها می کوشند به وجود آمده اند.ترالی بیمارستانی از نوع دوم این ابداعات و اختراعات و یا به طور کلی تجهیزات بیمارستانی ست که در ادامه به کاربرد انواع ترالی بیمارستانی خواهیم پرداخت.

مشاهده این مطلب»»ترالی بیمارستانی

 

ترالی

پیش از این دانستیم که ترالی به چرخ دستی که برای حمل وسایل کوچک و مورد نیاز در بیمارستان ها توسط پرستاران و کمک پرستاران استفاده می شود می گویند . ترالی بیمارستانی از آن جهت که وزنی سبک دارد و از چهار چرخ روان بهره می برد، به راحتی با صرف نیروی کمی توسط پرسنل حرکت کرده و وسایل را با سرعت بالا جابجا می کند.در کلینیک ها و بیمارستان ها، پرسنل برای بالا بردن سرعت کار در هنگام جابجایی دارو، غذا و سایر تجهیزات پزشکی از ترالی استفاده می کنند. استفاده از ترالی به کار خدمات رسانی به بیماران نظم و انسجام بیشتری می دهد و از آسیب دیدن وسایل بیمارستان هم جلوگیری می کند.که تمامی این موارد را به صورت کامل در بخش مزایای ترالی بیمارستانی برای شما شرح دادیم.

مشاهده این مطلب»»مزایای ترالی بیمارستانی

 

 

ویژگی انواع ترالی بیمارستانی

قطعا مهم ترین کاربرد ترالی بیمارستانی تسهیل و تسریع کردن امور است اما لازم به ذکر است که طراحی و تولید ترالی بیمارستانی باید به گونه ای صورت گیرد که خطر انتقال آلودگی توسط آن به حداقل کاهش یافته و دست یابی به سطح بالای بهداشت را هنگام کاربرد تامین کند. بنابراین در تولید ترالی بیمارستانی ویژگی های خاصی را باید لحاظ کرد تا سلامت و ایمنی بیماران، پرسنل، کارکنان و مراجعه کنندگان در محیط های بیمارستان را تضمین کند

 

در ادامه به چند ویژگی ترالی بیمارستانی خواهیم پرداخت:

 

سهولت نظافت محفظه های بسته و قفل دار

استفاده از چرخ های بی صدا

استفاده از آرام بند برای درپوش ها

مجهز به سطل ها و کیسه های متمایز

تجهیزات جانبی متعدد

حفظ آرامش بیمارستان

استفاده از مواد آنتی باکتریال

مجموعه مروارید طب پارسیان بزرگ ترین تولید کننده ترالی و انواع ترالی بیمارستانی می باشد که ما در لینک زیر شما را به مطلبی راهنمایی می کنیم تا بیشتر با این مجموعه آشنا شوید. همچنین اگر از همین حالا در اندیشه خرید ترالی بیمارستانی هستید می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات مناسبی را به دست آورید. مشاهده این مطلب»»خرید ترالی بیمارستانی - مروارید طب پارسیان

انواع ترالی بیمارستانی

بی شک ترالی بیمارستانی با توجه به نوع کاربرد و نیازی که وجود دارد، دارای انواع گوناگونی هم هست، که هرکدام در خدمات رسانی سهم بسزایی دارند .در ادامه به چند مورد از انواع ترالی بیمارستانی اشاره خواهیم کرد و سپس به کاربرد انواع ترالی بیمارستانی می پردازیم.

 

ترالی EKG

ترالی اورژانس

ترالی حمل پک استریل

ترالی پانسمان

ترالی حمل دارو

ترالی ست جراحی

ترالی نظافتی بیمارستانی

ترالی لاندری بیمارستانی

ترالی بیمارستانی حمل غذا و ظروف کثیف

 

 

کاربرد انواع ترالی بیمارستانی

همان طور که متوجه شدید می توان کاربرد انواع ترالی بیمارستانی را در ویژگی های آن ها هم مشاهده کرد.چرا که ما دقیقا بر اساس ویژگی هایی که دارند از آنها استفاده می کنیم.به طور کلی ترالی بیمارستانی برای انتقال و جا به جایی تجهیزات پزشکی،داروی بیماران،حمل غذای بیماران و همراهان و همچنین برای انجام خدمات نظافتی بیمارستان ها از جمله انتقال البسه و غیره می تواند مورد استفاده قرا گیرد.که تمامی این موارد می تواند به بخش های مختلفی هم تقسیم شوند از جمله ترالی پانسمان و ... که همگی این ها کاربرد های مشخصی دارند اما به صورت کلی می توان به چند کاربرد زیر اشاره نمود:

جا به جایی تجهیزات پزشکی

جا به جایی داروی بیماران

جا به جایی غذای بیماران و همراهان

جا به جایی و انتقال البسه

افزایش سرعت انتقال این موارد

ایجاد سهولت در انتقال این موارد

ایجاد امنیت بیشتر در این انتقال

این موارد بخشی از کاربرد انواع ترالی بیمارستانی می باشد که به صورت مشترک در همه انواع ترالی بیمارستانی کاربرد دارد.شما می توانید در قسمت نظرات موارد دیگری را برای ما به اشتراک بگذارید.