سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترالی بیمارستان

انواع ترالی بیمارستانی

 

مروارید طب پارسیان تولید کننده انواع ترالی بیمارستانی در مدل های تک قلو و دو قلو, سه قلو, ترالی دارو, ترالی crs, ترالی اورژانس, ... و مشاوره, طراحی, ساخت و تولید قطعات و تجهیزات پزشکی بیمارستانی و لوازم جانبی آزمایشگاه, تخت تشریح جسد, سینک اسکراب, خرید تخت تشریح جسد, خرید سینک اسکراب, فروش تخت تشریح جسداست جهت خرید و مشاوره با شماره های 02166502537 - 02166514169 تماس حاصل فرمائید .

انواع ترالی بیمارستانی - مروارید طب پارسیان :

               اورژانس

               حمل پک استریل

                حمل دارو

                پانسمان

                ست جراحی

انواع ترالی های بیمارستانی و تجهیزات بیمارستانی

 ابزار آلاتی قابل حمل هستند که به حرکت دادن تجهیزات پزشکی و حمل داروهای مورد نیاز در بیمارستان می پردازند . داروها و این تجهیزات به نحوی طراحی شده اند تا در شرایط مورد نیاز به سرعت در اختیار پزشکان معالج قرار داده شوند.این تجهیزات جزو ابزار آلات چند وجهی می باشند که هم به احیای مریضان کمک می کنند وهم به پرستاران و پزشکان در سهولت معالجات و درمانشان کمک می کنند.

ترالی احیا فیزیوتراپی تزریقات

ترالی احیا فیزیوتراپی تزریقات یک وسیله ی قابل جا به جایی است که برای احیای قلبی ریوی بیماران ساخته شده است. از ترالی احیا فیزیوتراپی تزریقات در قسمتهای مختلف بیمارستان یا اورژانس و یا سایر قسمت ها استفاده می کنند و همچنین ترالی احیا فیزیوتراپی تزریقات می تواند در زمان توقف عمل قلب و ریه با سرعت هر چه تمام تر به تخت مریض رسانده شود.

چک لیست و داروهای ترالی اورژانس

ترالی اورژانس وسیله ی قابل حملی است که در قسمت های مختلف بیمارستان قرار می گیرد تا در زمان نیاز بتوان آن را سریعا به بیمار رساند . تجهیزاتی که در این ترالی قرار میگیرد براساس یک سری اهداف از قبل تعیین شده و مخصوصی بیماران اورژانسی است که این اهداف عبارت اند از برقراری راه تنفسی، اصلاح و پیشگیری از اختلالات اسید و باز و آب، نگهداری و گردش خون درحالت اپتیموم و غیره.